Saturday, April 3, 2010

परीक्षा, शिक्षक, बिद्यार्थी अनि मर्यादा र नैतिकता --1 (S.L.C.)

"के कुनै विद्यार्थीको बर्षभरिको पढाई मुल्याङ्कन गर्न तीन घण्टा समय पर्याप्त होला र ??" अनी "काठमाडौं Valleyभित्र चित चोर्ने र चोराउने कार्य हुँदैन त ??"

फलामे ढोका मानीने प्रबेशीका परीक्षा (S.L.C) आजबाट सकियो | यसपालिको S.L.C. परिक्षामा चिट चोर्दै गरेका बिद्यार्थी अनि चिट चोराउदै गरेका शिक्षक शिक्षिका अनि गार्डदेखि परीक्षा नियन्त्रकहरुको समेत फोटो विभिन्न छापाहरुले प्रकाशन गरेका थिए | जहाँसम्म मैले बुझेको र मेरा शिक्षक शिक्षिकाहरुले हामीलाई बुझाएसम्मको कुरा हो चिट चोर्नु र चोराउनु शिक्षक र बिद्यार्थीको नैतिकता र परीक्षाको मर्यादाबाहिरको कुरा हो | बास्तवमा नेपालको शिक्षा विश्वकै नमुना शिक्षा होला तर बिद्यार्थीको बर्षौको मिहिनेत अनि परिश्रम तिन घन्टाको परीक्षाले नाप्ने हाम्रो शैक्षिक प्रणाली गलत छ भन्छु म | तिन घन्टाको परीक्षा अनि सरकारी काममा अन्तरवार्ता लगभग उस्तै हो हुनेखाने अनि धनि र समाजका सभ्य व्यक्ति भनाउदाहरुलाई दुवै प्रक्रिया पुर्याउने बाटो | कुरा केहि बर्षअघिको हो जब म पनि S.L.C. दिने बिद्यार्थी थिए, मेरो छेउमा परेका गन्यमान्य व्यक्तिका छोरालाई सायदै १०० नम्बरको हल गर्ने जाँगर र आँट आयोहोला र त मेरो कापी हेर्दै उत्तर लेख्दै थिए आठवटै बिषयहरुमा | मैले कापी देखाइदिएकै कारणले हाम्रो मित्रता भएको थियो त्यसैबेला | अनि S.L.C.को रिजल्ट आएपछि उनलाई सोध्दा त उनको ८०.०१% आएर distinction आयो रे तर मेरो चाहिं आएको थियो द्वितीय श्रेणी त्यो पनि ५९.०८% आएर |
अब भन्नुस यस्तो परीक्षा पनि के परीक्षा?? धनि र सभ्य भनाउदाहरुले जे गर्न पनि छुट हुने हाम्रो समाज कस्तो समाज | आज S.L.C. दिने भाईबहिनीहरुले चिट चोरे यो कुरालाई मेडियाले बाहिर ल्यायो यसलाई नराम्रो गरेको भन्न खोजेको होइन मैले | हो यस्ता घटनाहरु यसरि नै बाहिर ल्याइनु पर्छ र यसरि चिट चोर्ने अनि चोराउनेहरुलाई कारबाही गरिनुपर्छ | तर यसबर्षको परिक्षामा चिट चोर्ने सबै बिद्यार्थीहरु Kathmandu Valley बाहिरका मात्रै हुन् भन्ने खालको संदेश प्राप्त भए | Kathmandu Valley बाहिरका बिद्यार्थीहरुलाई मात्रै मुछेर Kathmandu Valley भित्रका बिद्यार्थीहरुले चिट चोर्दैनन भन्ने देखाउन खोजिएको झैँ लाग्यो नत्र Kathmandu Valley भित्रका थुप्रै परीक्षा केन्द्रहरुमा पनि केहि पछिल्लो बर्षहरुमै पनि चिट चोर्ने र चोराउने काम भएको देखेको मान्छे हुँ म तर यसपाली सबै Kathmandu Valley बाहिरको मात्रै फोटो देख्दा अलि नराम्रो लाग्यो |
अन्तमा प्रश्न तपाईंहरुकै लागि "के कुनै विद्यार्थीको बर्षभरिको पढाई मुल्याङ्कन गर्न तीन घण्टा समय पर्याप्त होला र ??" अनी "काठमाडौं Valleyभित्र चित चोर्ने र चोराउने कार्य हुँदैन त ??"
नोट: LOAD SHEDDING ले गर्दा सबै कुरा एउटै लेखमा लेख्न पाइदैन बाँकि(+२ परीक्षा र परीक्षाफल अनुभव) अर्को लेखमा ......

0 प्रतिकृयाहरु:

Post a Comment

लेखहरुमा कतिपय कमिकमजोरी हरु हुन सक्छन कृपया लेखलाई कसरी अझ सुधार्दै जान सकिन्छ भन्ने बारेमा तपाईंहरुको सुझावको आशा गर्दछौ । कृपया तपाईंको सुझाव तथा गुनाशाहरु तलको कमेन्ट बक्समा लेख्नुहोला अथवा हामिलाई nepalikonepaliaawaz@gmail.comमा mail गर्नुहोला ।

Linking Networks